۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۶۶۶۶۸۱
دبير کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

استکبار جهانی نسبت به انتقال قدرت از غرب به شرق به‌شدت ترس دارد 

استکبار جهانی نسبت به انتقال قدرت از غرب به شرق به‌شدت ترس دارد 
حجت الاسلام والمسلمین جعفری گفت: دشمن با یک روش خطرناکی وارد عمل شده، در تمام کشورهای منطقه درگیر هستند و مانند بقیه پاکستان را هم به بحران اقتصادی و سیاسی کشانده است.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در سخنرانی خود در مراسم روز تاسیس مرکز منهاج القرآن پاکستان اظهار داشت: دشمن با یک روش خطرناکی وارد عمل شده، در تمام کشورهای منطقه درگیر هستند و مانند بقیه پاکستان را هم به بحران اقتصادی و سیاسی کشانده، از همه دعوت می‌کنم که برای استحکام کشور و برای برقراری امنیت کشور با تمام قدرت با وحدت و همدلی علیه دشمن بایستیم.

دبیر کل حزب مجلس وحدت پاکستان در ادامه گفت: امروز قدرت از غرب به شرق دارد منتقل می شود و این استکبار جهانی را بسیار نگران کرده است و همواره به دنبال توطئه علیه کشورهای اسلامی منطقه با روش‌های گوناگون هستند. 

وی افزود: مرکز منهاج القرآن یک مرکز دینی در پاکستان است که علیه ظلم در میدان هستند، من شاهد هستم که وقتی در حادثه مادل تاون یزید زمان جنایات تاریخی را رقم زد، جوانان، بزرگان و زنان با تمام قدرت در میدان بودند و ایستادگی کردند./د102/ف

ارسال نظرات